EmmaMalwa

Alla inlägg under september 2011

Av Emma - 9 september 2011 18:07

Hej Svejs!


Nu är jag hemma från Rättvik :) Vi hade jätteroligt där! Maten var god, vännerna va där kunde inte blivit bättre än så... Och jag älska även att paddla kanot! Det var så roligt speciellt när vi höll på att tippa en gång :P Men sedan gick det hur bra som helst ;) Jo juste sitter vi mammas dator nu för att min (från skolan) startar inte upp sig :@


Har ni gjort något roligt? Jag svara nu mer än gärna på frågestunden men vll ha flera frågo! vill ni fixa det? Svarar när det blir  många ( i videoinlägg)


Ha det bäst, kram//Emmisen

Av Emma - 8 september 2011 13:00

              Bjuder på lite bilder :P



Ha det bäst, kram// Emmisen

Av Emma - 7 september 2011 21:45

Hej Svejs!


Nu stänger jag av datorn tills på fredag då kommer jag hem från Rättvik.


Ha det bäst, kram//Emmisen

Av Emma - 6 september 2011 20:30


 

...

Av Emma - 5 september 2011 16:49

Hej Svejs!


Detta ska jag köpa på Hööks



    

5   kr   Rosa   hovkrats
5   kr   Rosa   mankam
6   kr   Gul     Svamp
8   kr   Rosa   Hästsvamp
9   kr   Rosa   Piggborste
15 kr   Svart  Silikonband
49 kr   Gul     Benreflex


Detta ska jag köpa för mitt presentkort på 100 kr Rosa är för att det är så sött till Malwa


Ha det bäst, kram//Emmisen

Av Emma - 5 september 2011 07:12

God Morgon!


Har nyss gått upp ur sängen och är trött :/ Fast det blir bättre när jag kommit igång mera... Ska nog sminka mig ch fixa håret sedan blir det frukost. Skriver mer senare ;) Då kanske det även blir mina kläder och min frisyr ;)



På torsdag och fredag kommer jag inte kunna blogga för då har jag inget när och ingen dator. DÅ åker vi till Rättvik med skolan. Kanske kan göra ett tidsinställt inlägg... Med bilder kanske? Och vill ha massa frågor till frågestunden ;)(om det blir många frågor blir det ett videoinlägg där jag svarar)


Ha det bäst, kram//Emmisen

Av Emma - 4 september 2011 20:45

Hej Svejs!


Nu kollar jag på Idol och dom som har gått vidare har varit asbra :) I morgon är det skola som vanligt... Finns inte så mycket mer att skriva



Ha det bäst, kram//Emmisen

Av Emma - 4 september 2011 16:33

Hej Svejs!


Nu ska Erik snart ha fotbollsmatch och hela familjen hänger på ;) Nyss har jag spelat Sims 3, mitt hus är nu färdigbyggt :P Så nu har dom precis flyttat in i sitt nya fina hus ;) 



Malwa hur ska jag kunna vara utan dig medans vi ska till Rättvik?? Kommer sakna dig så enormt <3 Fina älsklingsponny <3
Så fin ponny e du <3


Ha det bäst, kram//Emmisen 

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards