EmmaMalwa

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Emma - 24 september 2011 19:19

Hej Svejs!



Nu har jag precis kommit hem från en tur på Erikslund... Köpte lite saker till rummet, två lampor (en skrivbordslampa, en vanlig bordlampa) och två blommor. Idag så red jag Prancer, och det gick jättebra. Han gick på tygel flera gånger studvis, är faktisk nöjd med dagens ridlektion ;D Linnea hängde med som jag såg att hon hade skrivit om tidigare ;) Sedan skrittade jag Gordon en sväng i skogen. Och sedan vart jag ju tvungen att skölja av hans ben, han har mugg. Så det måste tvättas varje dag... Sedan kunde han ju inte gå ut i hagen när hans ben var fixade, så då gick jag och Linnea ut ocg betade samt gick lite ;)


 

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards