EmmaMalwa

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Emma - 12 september 2011 19:22

Hej Svejs!


Nu har jag precis kommit hem från Hööks jag köpte bara det som stog på min inköpslista ;) Brukar aldrig kunna hålla mig till bara det, men idag så gick det :) Allt som jag har köpt är bara till den finaste ponnyn Malwa <3


Ha det bäst, kram//Emmisen

Av Emma - 12 september 2011 17:04

Hej Svejs!


Jag orkar inte sitta och ladda upp alla bilder här på bloggplatsen så jag gjorde en film istället. Här e den, kommenntera gärna vad ni tycker (det är bara nya bilder)



 
 


Ha det bäst, kram//Emmisen

Av Emma - 12 september 2011 06:51

God Morgon!


Jag gick upp för tio minuter sedan... Lite onödigt tidigt när man börjar kl 9 ;) Men jag vaknade och kunde inte somna om så då gick jag upp ist. Och i kväll är de ju Svenska Hollywoodfruar ;D Ska bli roligt att se vad dom hittar på idag. Nu har jag nos int eså mycket mer att säga...



Ha det bäst, kram//Emmisen

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards