EmmaMalwa

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Emma - 29 september 2011 21:22

Hej Svejs!


Jag hade många kommentarer om att jag luktade i min foppatoffla. Och jag kände att dom har ngt kletigt på sig skulle lukta och se vad det var. Är det fel att kolla vad det är för ngt???? Tycker ni det?? Säg de isf!


Nu ska jag plugga lite sedan blire hopp i sängs börjar kl 08.00 i morgon



 

Av Emma - 29 september 2011 16:09


 
 

Av Emma - 29 september 2011 11:00

Hej Svejs!


Just nu sitter jag hemma hos Linnea och vi "pluggar" lite tyska. Vi har precis ätit lunch... Vi har 2 timmar och 5 minuters lång lunch idag. Fick även filmerna från i måndags... Dom kommer upp senare. Nu ska vi fika ;)


 

Av Emma - 29 september 2011 06:31

God Morgon!


När jag loggade in på bloggen fick jag en kommentar om att det var ngn (anonym) som inte gillade mina video-inlägg... Den kommentaren tog jag bort! Om du inte gillar mina videos vrf kollar du på dom då?? Är uppe tidigt idag för att vi ska va i skolan kl 08.00 och ha LAB. Det kommer nog blir roligt ;) Just nu ska jag fixa mitt hår och smink, bild/video åp dagens outfot kommer senare ;)



 

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards