EmmaMalwa

Alla inlägg under juli 2011

Av Emma - 28 juli 2011 20:01

Hej bloggen tar lite LOV nu i 2 veckor :) Har mycket att tänka på just nu :/


Ni får ha de bäst, kram

Av Emma - 28 juli 2011 11:51

Hej Svejs!


Här kommer ett litet video-inlägg :) Hoppas ni gillar det, kommentera gärna vad ni tycker om kläderna eller ngt annat :)



 
 


Den här spegeln hos mormor och morfar vill Emma ha


 


Ha de bra, kram

Av Emma - 27 juli 2011 18:51

Hej Svejs!


Idag har vi varit i Bålsta ;) Först gick vi in på ngn stor outlet, där köpte jag en efterlängtad väska <3 Vi åt lasagne hosa Marie, jättegod :) Sedan badade jag och Erik i typ 4 timmar :) På vägen hem stannade vi till hos pappa på jobbet ;) Och åkte lite till stannade och köpte godis muuuummmmsssss!!! <3 Själv köpte jag 2 kg (hihi <3) Så ska vi snart äta pastasallad med kyckling :) De e gött de <3


Ni kanske får en bild på väskan senare ikväll (om jag skriver ngt då) annars blire i morgon bitti. Ha det bäst, kram

Av Emma - 27 juli 2011 08:22

God Morgon!


Jag gick precis upp. Då satte jag mig självklart vid datorn ;) Jag kom oxå på att idag kanske grejerna från Hööks kommer :D Så nice :) Och kl 10 ska vi åka till Bålsta och hälsa på :) Vi skulle oxå stanna till vid ngn outlet. Då ska jag troligen få köpa en väska som jag har velat haft ett bra tag :) Nej nu kommer jag inte på ngt mer att skriva ;) Jag skriver mer när jag kommer hem :)


Ni får ha det bäst, kram


  Idag kanske dom här sakerna kommer :) <3

Av Emma - 26 juli 2011 20:05

God Kväll!



Vi åkte och åt lunch på Pizza hut :) mummmms! <3 Sedan åkte vi ut till Frösåkers vikinga by (stavning på frösåker) Där spelar dom in Midgård :)

Nu kollar jag på Allsång på skansen. I morgon ska vi åka till Marie och hälsa på :) Nu ska jag rita lite ;) Ledsen att det ble två korta inlägg idag :(


Men ni får ha det så bra, kram

Av Emma - 26 juli 2011 08:58

Hej Svejs!


Jag gick nyss upp ur sängen. Idag vet jag inte vad som ska hända... Blir väll snart frukost tror jag. Nu ska jag nog ta och spela ngt. Kort inlägg men vet inte vad mer jag ska skriva ;)


Ni får ha det bäst, Kram

Av Emma - 25 juli 2011 22:12

Hej Svejs!


Tidigare idag så var vi hos mormor och morfar :) Dom hade chips och godis framme som vanligt <3 Innan vi åkte dit var vi på ICA och handlade Cola och kanellängd och jag köpte en Frida tidning som jag tänkte sätta mig och kolla i nu. tänkte oxå kolla i Höökskatalogen :) Sedan blire natti natti  


Skriver mer i morgon. Ha det bäst, kram

Av Emma - 25 juli 2011 12:57

Hej Svejs!


Det blev så att vi åker och hälsar på hos mormor och morfar. Sedan blire väll att bara vara hemma antar jag :)


Ha det bäst, kram

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards