EmmaMalwa

Alla inlägg under juli 2011

Av Emma - 22 juli 2011 21:54

Hej Svejs!


Som ni kanske ser så har jag en ny header, vad tycks? Tar gärna emot kommentarer om den :) Tänkte det var dags att fixa lite nytt här på bloggen ;)


Idag har vi varit ute i Mycklinge. Det var jättekul för det var ett tag sedan vi träffades! Jag fick oxå rida Alices sommarponny som heter Phrida ;) Hon var jättesöt! Vi travade lite oxå, det gick bra men det vart inte så långt för hon var ganska skumpig :) När jag och Alice hoppade studsmatta kom mamma med en mindre bur till Fiffi och då vart jag överlycklig :) Det betyder att vi ska möblera om i mitt rum :)) Den "nya" buren blir helt perfekt.


Imorgon på förmiddagen ska vi möblera om i mitt rum. Och efter lunch ska vi åka hem till Leffe och Bibban, där ska vi grilla :) Nu när Filip och Janne är i stan så ska vi ha en mysig grillkväll. Längtar redan nu...


Nu ska jag och Erik gå och kolla på Fångad på SVTplay. Ni får ha det bäst, kram

Av Emma - 22 juli 2011 08:45

God morgon!


Nu har jag nyss tagit mig upp ur sängen. Snart tänker jag gå in i vardagsrummet och kolla på sommarlovsmorgon. Det blir väll frukost under sommarlovsmorgon som vanligt :)


Efter lunch ska vi åka iväg till Mycklinge. Det var ett tag sen vi var där så det ska bli spännande :))


Nej... Nu ska jag gå  ut i vardagsrummet och kolla på sommarlovsmorgon. Ni får ha de bäst, kram :) Jag bloggar kanske en sväng innan vi åker annars blir det ikväll :) 

...

Av Emma - 21 juli 2011 22:30

God kväll!


I morgon ska vi hem till Boel, Alice och Elsa. Det var ett tag sedan som vi träffades så det var på tiden :)


Vi har nyss kollat på en jättebra film! Den heter De glömda själarnas ö! Den är jättebra! Verkligen en film som jag rekommenderar! Om ni ser den kommer ni nog tycka att den är bra :)

  

Här kommer en bild ur mitt arkiv

 

God natt alla ni :) Nu hoppar jag snart i säng

Av Emma - 21 juli 2011 11:54

Hej Svejs!


Nu har jag bestämt mig för att jag ska börja blogga även innan skolan börjar (trodde inte jag skulle ha tid och orka). Så nu kommer jag börja blogga på stört igen :)


Igår fixade jag och Erik utehuset ("gamla" lekstugan) Så vi satt ute där igår kväll och nu på morgonen. Vi tänkte kolla på total blackout fast nätet var lite sådär halv slirigt...


Jag har oxå kollat på lite grejer som jag ska köpa på Hööks. Jag har gjort en bild på dem grejerna. Jag hade en budget på 200 kr och det jag tänkte köpa kostade 196 kr :)


 

Pannband 39 kr (REA 79 i vanliga fall)

Ben lindorna säljs i 4 st 118 kr

Man rosetterna 39 kr

Glittergelén har jag hemma.



Ha det bäst, kram

Av Emma - 13 juli 2011 18:56

Hej Svejs!

Idag var jag med mamma och Erik på Parken Zoo. Vi åt tex mex till lunch :) Det var en jättesöt liten flodhästsunge som hette Oliver. Och så såg vi två skrikande jätteuttrar ;)  Så såg vi dem jättegulliga surikaterna.  Och så åkte vi lite karuseller som vanligt.


Nu ska vi grilla hamburgare och fritera pommes. Ni får ha en skön sommar så hörs vi den 20/8

Av Emma - 13 juli 2011 07:53

Hej Svejs!

Här kommer en bildbomb från Grällsta Ridcenter:


    Helena på Queenie


                Hejdå Beny <3 En ponny med fina steg, du var bara 5 men du var hur go som helst <3 Du vågade inte riktigt lyfta på benen men det gör inget <3 Du kommer alltid finnas i mitt hjärta <3 Du va så snäll <3 Hoppas vi ses nästa år <3

 

Av Emma - 13 juli 2011 07:48

Nu skriver jag ett kort litet inlägg, fast jag kommer inte vara aktiv på bloggen i sommar för jag är ute ganska mycket och lite sånt börjar blogga på riktigt 11-08-20. Fast i kväll kanske jag skriver lite beror på. Men ni får ha de bra, kram

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards