EmmaMalwa

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Emma - 23 juli 2011 14:01

För alla i Norge



Ha det bäst, kram

Av Emma - 23 juli 2011 13:07

Hej Svejs!


Idag har jag namnsdag :) Jag hade gjort en lista för några dagar sedan och idag var den inslagen :) Jag fick ett paket av mamma det vägde nästan inget då vart jag fundersam, jag trodde att det var ca 200 kr jag skulle få. Fast istället så låg den listan där inne :) Snacka om att det vart ngn som vart glad :))


Nu har vi fixat klart i mitt rum, det vart bra, fast det blir ingen bild :/ Filip kom nyss hit oxå han och Erik har varit och spelat fotboll på Eriks skola (Ormkärr skolan)


Så om vi inte åker till Hööks idag så blire imorgon ;) Ni får ha det bäst. kram

Av Emma - 23 juli 2011 09:01

God Morgon!


Nu sitter jag kollar på sommarlovsmorgon. Snart blire väll antagligen frukost. Efter frukosten ska vi möblera om i mitt rum p.g.a att Fiffi har fått en mindre bur nu :) Så behöver ho inte ha den strora för sig själv. Bild kanske kommer runt lunch (om det blir ngn bild)


Runt 16.10 ska vi åka hem till Leffe och Bibban. Där blire grillkväll :)) Med Janne och Filip oxå, för dem är i stan :)


Ni får ha be bra, kram

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards