EmmaMalwa

Alla inlägg under juni 2011

Av Emma - 25 juni 2011 11:08

Hej Svejs!


Om några timmar åker jag till Grällsta Ridcenter. Det betyder även att jag inte har nät så jag kommer inte kunna skriva på bloggen... Men jag kommer hem dem 2/7 igen.


Skön sommar syns om en vecka ;) Kramar

Av Emma - 24 juni 2011 12:44

Hej Svejs!


Nu har jag packat klart mina grejer, ser ut som att jag ska flytta hemifrån... Fast jag bara ska vara borta i en vecka. I morgon åker jag till Grällsta ridcenter på ridläger :) Här kommer en bild på min packning.   Det är mycket som ska med...


Ni får ha en skön midsommar, kram.

Av Emma - 23 juni 2011 18:47

Hej Svejs!


Nu packar igen... Har en stor kasse med bara massa skor! Och en kasse med kudde, täcke och påslakan. Det har jag packat idag, jag packar väll kläderna i morgon. Min necessär packade jag igår ;)


Ni får ha en skön midsommar och ett skönt lov, kram

Av Emma - 23 juni 2011 08:47

Hej Svejs!


Nu har jag packat min stora necessär, så att inget blir glömt ;) Mina kläder kommer jag nog börja packa lite smått idag :) Täcket ska jag klä på idag, kanske kudden oxå ;)


Nu ska jag bara sätta mig i soffan och kolla på TV. Ha de bra, kram

Av Emma - 22 juni 2011 08:13

Hej Svejs!


Nu sitter jag här och bara slappar. Fast senare ska jag gå ut och putsa upp mina ridskor. Jag ska oxå kolla så alla kläder som ska med är upptvättade. Nu börjar längta! När mamma kommer hem från jobbet ska vi åka och handla b.la shampo och balsam.

Nu är det faktiskt bara 3 dagar kvar tills jag ska till Grällsta. Fast jag kommer sakna älskade ponnyn Malwa! Jag kommer känna mig otrogen eftersom jag ska hålla på med en annan häst i en vecka och jag kommer inte kunna komma till Malwisen <33


Snart kommer bloggen bli lite inaktiv för jag kommer inte ha tid att blogga på ridlägret och så har jag inte nät. Men ni får ha en skön sommar, kram    

Av Emma - 20 juni 2011 15:45

Hej Svejs!


Jag hade hoppat att vi kunde rida ute i paddocken, men så kommer ju den Svenskasommaren alltså regn! Men då får vi väll troligen rida i ridhuset... Våra hästar kommer nog vara lite blöta när vi kommer... Nu ska jag snart äta lite innan vi ska åka ut till Malwa och gänget :)


Ni får ha de bäst, kram kram.


P.S ni får ta på bra skor och jacka om ni går ut ;)

Av Emma - 18 juni 2011 18:50

Hej Svejs!


Idag red jag Promise och det gick väldigt bra, vi hoppade :)

Efter det red jag Gordon, och det gick oxå bra :) När jag kom hem var jag ute i 3 timmar och bara fixade med mina häst grejer ;) Då har man nog en hel del hästprylar ;)


Under ridlägret v- 26 kommer jag verkligen att sakna älskade Malwa <3 Men det tar vi igen med troligen två ggr i veckan under resten av sommarlovet :)

Av Emma - 16 juni 2011 15:51

Hej Svejs!

Nu ska jag och Erik snart ta busen ner på stan till mamma. Vi ska b.la gå till Zetterlunds. Sedan lovade mamma oss att vi skulle få glass :)


SOMMARLOV:

Idag fick vi äntligen sommarlov. Det var verkligen skönt! <3 Fast nu under sommaren kommer jag inte skriva så mycket. 25/6 till 2/7 ska jag på ridläger kanske skriver lite efter det.


Ni får ha en bra sommar, kram

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards