EmmaMalwa

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Emma - 13 juni 2011 06:52

Hej Svejs!


Godmorgon alla mina små bloggläsare   Idag ska min bästis följa med ut till Malwa. Det ska bli väldigt roligt!  Mamma följer förstås oxå med och  idag tar hon med sig Erik. Jag längtar ut dit så mycket. Eiti är tyvärr skadad troligen av lilla busen Malwa :/ Så idag kan inte Sussie rida, då får jag rida själv medans dem som är publik kollar. Fast Sussie skulle gå med Eiti så att Malwa inte är ensam där nere i paddocken. Och idag ska jag ta med kameran även om jag troligen kommer att glömma den :/


Idag har vi samling 09 vid Orientalen och sedan blire soppa till lunch. Men eftersom att Önstagrillen ligger så nära så lät det som om nästan alla skulle äta där :) Sedan var det ngn tid vi skulle vara vid ngn Apallbyplan . Nu ska jag nog gå och äta lite frukost och byta om och kanske fixa till håret lite :)


Ha det så bra, Kram

Kom gärna tbx :)

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards