EmmaMalwa

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Emma - 14 juni 2011 21:36

Hej Svejs!

Nu har jag nyss kommit hem från stallet. Jag fick ett SMS av Lina i morse, då skrev hon att jag kunde blanda betfor och skritta han. Hon hade mycket på Jobbet så hon skulle precis hinna till fodringen vid 17. Sedan kom hon och fodrade, soppade stallgången lite. Gordon blödde "näsblod" så Lina var inte säker på att hon ville rida men hon gjorde de ändå :) Grodan har blivit väldigt snäll med mig nu ;D Det gör mig väldigt glad :D Nu kan jag borsta hnm utan att spänna upp hnm.



i morgon kommer det två filmer där jag rider Malwa. Dem konventeras nu, men borde va klara i morgon. Ni får ha de bra, Kram <33

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards