EmmaMalwa

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Emma - 24 juli 2011 19:01

Hej Svejs!


Jag och Erik har nyss spelat spel av olika slag. Det har varit roligt :) Jag fick oxå en header av Fanny Söderberg nyss. Hon hade tråkigt så hon gjorde en, jag fick ha den om jag ville. Stort tack till henne!


Ni får ha det bäst, kram

Av Emma - 24 juli 2011 14:43

Hej Svejs!


Ni kan fråga vad som helst i gästboken, eller bara skriva ngt


Ha de bäst, kram

Av Emma - 24 juli 2011 14:29

Hej Svejs!


Nu har vi varit på Hööks med dom hade inte benlindorna i rosa som jag ville ha. Så då sa mamma att vi kunde beställa på hemsidan så då när vi kom hem så gjorde vi det ;) SÅ nu är det bara att vänta 3- 7 dagar, fast så här i semestertid kan det dröja lite tror jag.


Dom här grejerna vart de till slut;


Pannbandet; 39 kr (på REA)

Benlindorna; 118 kr

Grimma; 69 kr

Manrosetterna; 39 kr

Allt är ifrån Hööks!



Ni får ha det bäst, kram

Av Emma - 24 juli 2011 09:49

Hej Svejs!


Nu har jag nys gått upp.  Blir nog snart frukost. Efter frukosten har mamma sagt att vi ska åka till Hööks. Eftersom hon skulle betala dom grejerna som jag hade skrivit upp på min lista :) Det var den bilden som ni fick tidigare :) Om ni inte kommer ihåg hur den såg ut så kommer den här




Pannbandet: 39 kr (på REA)

Rosetterna: 39 kr

Benlindorna (Showmaster) 118 kr

Glittergelén: har jag hemma redan


Ni får ha det bäst, kram 

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards