EmmaMalwa

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Emma - 17 september 2011 21:45

Hej Svejs!


Ni får jättegärna komma med förslag ;) Jag ska försöka göra så gott jag kan med att fixa sånt så ofta det går ;) Ni vet man måste ju sköta skolan oxå ;D Men på kvällarna kommer jag kunna blogga :D Jag ska t.ex göra hiss och diss i morgon och samt göra dagens outfit och frisyr ;) Kommer säkert skriva lite om vad jag gör i min vardag oxå, får se vad som hinns med. Men lovar er hiss och diss, dagensoutfit och frisyr ;)



Godnatt, kram//Emmisen

Av Emma - 17 september 2011 17:07

Hej Svejs!


Jag kom hem för ca en timme sedan... Idag hade vi hoppning och jag red Noggisen och det gick bra ;) Dom första sprången vart väll sådär, Men sedan sista rundan så hoppade han klockrent :D Är så glad för jag brukar inte gilla att hoppa i vanliga fall men nu längtar jag tills nästa hopp-lektion ;D Sedan efter det gick jag och Linn ut i skogen, skulle ju skritta Gordon i 45 min... Först gick vi ett varv och då hade Linn Robert med sig... Sedan gick hon och lämnade hnm så kom hon tbx och vi gick ett till varv i skogen fast lite annorlunda väg och där på vägen stannade vi jag hoppade av och knäppte upp nosgrimman så att Gordon kunde beta. Linn hade även med sig mackor som vi fikade med ;) Sedan red jag tbx till stallet där vi sköljde av hans ben och schampoonerade benen där han troligen har mugg... Efter det betade vi lite så fick han komma ut i hagen.



Är det ngt som ni bloggläsare vill att jag ska skriva om mer??

Förslag t.ex

hiss och dis?

dagens outfit och frisyr?

novell?

stallet?

Eller har ni ngt bättre?? Kommentera gärna vad ni tycker


Ha det bäst, kram//Emmisen

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards