EmmaMalwa

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Emma - 2 september 2011 21:38

Hej Svejs!


Till middag åt vi kött med rostadpotatis (min favvo< 3)  Fanns även sparris, paprika och ngn slags sås med lime, honung, vitlök och créme fraiche (oxå jättegod). Sen har dom andra i familjen kollat på fotboll medans jag satt i mitt rum och kollade på TV. Nu Har jag bara satt mig vid datorn och ska väll snart hoppa i sängs skulle jag tro... I morgon är det ridning kl 10 till 11. Får se vilken häst det blir :)


Ha det bäst,  kram// Emmisen (Sov så gott)

Av Emma - 2 september 2011 15:28

Hej Svejs!


Nu e jag hemma från skolan och sitter och chillar framför TV:n och datorn :D Nu e jag sjukt hes och förkyld så jag ligger bara i soffan.



Ha det bäst, kram// Emmisen

Av Emma - 2 september 2011 10:12

Hej Svejs!


Igår så glömde jag såklart att ta med kameran ut... :( Men nästa gång SKA den med, lovar!


Nu har vi iaf rast och Engelskan börjar 10,25 sen är det Lunch och 3 lektioner kvar :P De e rätt chill lektioner kvar, förutom idrotten :P


SKriver väll med när jag kommer hem. Ha det bäst, kram7/Emmisen

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards