EmmaMalwa

Alla inlägg under september 2011

Av Emma - 29 september 2011 06:31

God Morgon!


När jag loggade in på bloggen fick jag en kommentar om att det var ngn (anonym) som inte gillade mina video-inlägg... Den kommentaren tog jag bort! Om du inte gillar mina videos vrf kollar du på dom då?? Är uppe tidigt idag för att vi ska va i skolan kl 08.00 och ha LAB. Det kommer nog blir roligt ;) Just nu ska jag fixa mitt hår och smink, bild/video åp dagens outfot kommer senare ;)



 

Av Emma - 28 september 2011 20:30

Hej Svejs!


Funderar på att ha en blogg tävling där man kan vinna en bakgrund/Design och header

Eller om man bara vill ha en av dom. Man får välja färg och text, bilder allt själva! Fast om ni vill ha denna tävling så måste ni kommentera minst 3 st kommentarer om att jag ska ha den så blir den av ;)




 

Av Emma - 28 september 2011 18:43

Hej Svejs!


Rösta i min omröstningen som jag har längst ner i menyn. Just nu är jag ute i garaget bland mina hästsaker, och städar lite. Hade tappat bort ett par jättebra ridhandskar, dom hade varit borta i ett bra tag. Så hittade jag en påse när jag städade, där i låg en av mina handskar...



 

Av Emma - 28 september 2011 14:53


 

Av Emma - 28 september 2011 07:22

Hej Svejs!


Mamma tyckte inte att jag skulle göra en smink video så jag skippar att lägga upp den... Måste ju lyssna lite på henne ;) Idag i skolan har vi iaf slöjd :D Det är roligt speciellt när jag och min vän snart är klara med våra lådor...



 

Av Emma - 27 september 2011 21:26

God kväll!


Tänkte gå och lägga mig i god tid idag... Kommentera gärna vilken färg jag ska ha på mina naglar. Får se om det bli ngn sminkvideoi morgon.


 


Av Emma - 27 september 2011 20:10


 


 

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards