EmmaMalwa

Alla inlägg under september 2011

Av Emma - 20 september 2011 20:13

Hej Svejs!


Idag efter skolan åkte jag till stallet, där gjorde jag det vanliga... Sry att jag inte har bloggat så mycket men har inte riktigt haft tid... ska nu sätta mig med läxor ;)


Ha det bäst, kram//Emmisen

Av Emma - 20 september 2011 14:37

Hej Svejs!


Nu sitter jag i skolan och har en lektion kvar. Efter det blir det åka till stallet ;) Kanske stan efter stallet :) Hörs i kväll




Ha det bäst, kram//Emmisen

Av Emma - 19 september 2011 15:26

Hej Svejs!


Jag kom hem för en timme sedan och har bara ätit lite och sedan satte jag mig vid datorn ;) Jag ska sätta mig med läxorna snart ;) Det är samma läxor som jag berättade om igår ;) I morgon kanske jag gör en video när jag plattar håret och sminkar mig kanske... Skulle ni vilja det? Vi hörs senare ;)


Ha de bäst, kram//Emmisen

Av Emma - 19 september 2011 09:48

Hej Svejs!


Här kommer dagens frisyr  


Hörs senare Ha det bäst, kram//Emmisen

Av Emma - 18 september 2011 21:04

Hej Svejs!


Just nu sitter jag och pluggar:


Biologi

Tyska

Engelska

Fysik

SO


Inte så lite jobbigt nejdå ;) Ha det bäst, kram//Emmisen

Av Emma - 18 september 2011 20:30


 

Av Emma - 18 september 2011 09:39

Hej Svejs!


Diss!!

    


Hiss!!

 


Diss!!

 


Hiss!!

 


Hiss!!

 
  

Hiss!!

    



Jag vill gärna veta vad ni tycker om mina hiss och diss ;)Skriver mer senare puss


Ha det bäst, kram//Emmisen

Av Emma - 17 september 2011 21:45

Hej Svejs!


Ni får jättegärna komma med förslag ;) Jag ska försöka göra så gott jag kan med att fixa sånt så ofta det går ;) Ni vet man måste ju sköta skolan oxå ;D Men på kvällarna kommer jag kunna blogga :D Jag ska t.ex göra hiss och diss i morgon och samt göra dagens outfit och frisyr ;) Kommer säkert skriva lite om vad jag gör i min vardag oxå, får se vad som hinns med. Men lovar er hiss och diss, dagensoutfit och frisyr ;)



Godnatt, kram//Emmisen

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards