EmmaMalwa

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Emma - 16 november 2011 21:46

God Kväll


Jag sitter och pluggar lite tyska nu... Jag ska även göra om matteprovet (frivilligt)

Jag var 1 ynka liten poäng från ett C! och jag hade ett slarv! Så nu ska jag f*n fixa ett C i matte!

Eller vi får ju inte betyg men vi får för dom som vill se vart dom ligger i t.ex matte...

Och det skulle kännas nice att ha ett C med sig i bakgrunden i matte...


Jag har även fått veta att grönt kort kursen är 21-22 Januari 2012.

Då jag och Jessica ska gå tsm... Jag kommer börja tävla för Rocklunda ;)






Nu ska jag plugga vidare och sedan hoppa ner i sängen. Sov gott

   

Av Emma - 16 november 2011 09:33

Hej Svejs!


Nu har vi precis haft  biologi provet, fast det var bara 11 frågor... Och frågorna var lätta ;)

Nästa lektion är slöjd och den börjar kl 10.20


På tåget på fredag ska jag ta med läxböcker så jag har något vettigt att göra... 

Annars sitter jag bara och tittar, fast jag får inte somna!

Somnar jag så är det stor risk att jag missar vart jag ska gå av :P








 

Av Emma - 16 november 2011 07:45

Hej Svejs!


Nu måste jag åka till skoan, hörs senare





 

Tidigare månad - Senare månad

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards