EmmaMalwa

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Emma - 12 november 2011 22:45

God Kväll!!


Nu tänkte jag gå och lägga mig.

I morgon kommer 4 inlägg garanterat upp (har inte hunnit de i dag)

Strömsholm

"En Malwa sak"

"Beställt"

"Fixat"



Sov sött <3

 

Av Emma - 12 november 2011 22:42

Hej Svejs!


Glöm inte frågestunden!!


http://emmamalwa.bloggplatsen.se/2011/11/07/6614183-fragestund/








 

Av Emma - 12 november 2011 18:26

Hej Svejs!


Jag har nyss ätit mat... Det blev pizza ;) Idag känner jag mig skräpig!


Frukost - Macka + juice 

Lunch - chickennuggets + pommes att dricka till det: fruktshoot.

Middag - pizza att dricka - Coca cola


Snacka om att jag känner mig onyttig!

Nu ska jag hoppa in i duschen men sedan kommer det ett litet inlägg...

Ett tips om det inlägget: Gillar du inte hästar som är dumma - läs inte det inlägget...






 

Av Emma - 12 november 2011 14:15



 
 

Av Emma - 12 november 2011 07:52

God Morgon!


Nu har jag precis ätit frukost, ska klä på mig och fixa håret...

Sen blire Strömsholm :D :D Om jag känner oss rätt så kommer vi vara trötta i bilen,

på Strömsholm lär vi inte hitta så bra heller :P På vägen hem så ska vi stanna till hos Malwa

och pussa lite på henne och dom andra hästarna...

Jag kanske går med henne en snabbis vid hagarna, får se.

Jag kommer ta lite kort som kommer upp här ikväll, eller i morogn beror på hur trött jag är...

Det kommer bli bad update p.g.a Strömsholm.





 

Tidigare månad - Senare månad

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards