EmmaMalwa

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Emma - 6 november 2011 20:54




 
 

Av Emma - 6 november 2011 19:33

R.I.P


R.I.P Hickstead 
*1996-†2011


Han varen av  världensbästa hästar!

Det såg riktigt läskigt ut när han föll ihop under livesändningen...

Hoppas att ni också sörjer. För nu är denna stjärna död :(




 

Av Emma - 6 november 2011 19:27

Hej Svejs!

Som ni kan ser så har bloggen en ny header och en ny bakgrund.

Vad tycker ni om den??



Jag blir även lite ledsen när jag kollar statistiken :( Ser att den har sjunkit :(

Fast jag blev glad när jag fick ett mejl om att jag van det där namn halsbandet från Betty Design :D

Det var något väldigt roligt :D Det är jättefint också :D Vill ni se?? Kommentera ;)




 

Av Emma - 6 november 2011 14:30

Hej Svejs!


Jag ska snart sätta mig och kolla på en film.

Vet inte vilken det blir den här gången också ;) Det blir den det blir.

Hoppas att ni har haft ett skönt höstlov som mig.

Synd bara att det är sista dagen idag :(







 

Av Emma - 6 november 2011 09:15

God Morgon!


Jag har nyss vaknat... Ska spela sims nu och äta frukost. 

Jag kommer ha myskläder hela dagen ;)

Ledsen att detta blev vett kort inlägg. 



 

Tidigare månad - Senare månad

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards