EmmaMalwa

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Emma - 1 november 2011 20:50

Hej Svejs!


Idag kom jag på att bloggen fyller ett halv år!

I början var statistiken inte så bra men den senaste månaden har jag haft över 25 läsare varje dag :D

Tycker verkligen att det är roligt att så många kolla på min blogg :D

När bloggen fyller 1 år så kommer jag bjuda på lite smått och gått!




 

Av Emma - 1 november 2011 19:57

Hej Svejs!


Jag har precis ätit klart, det vart lax i någon god sås med ris och det var riktigt gott...


Dagen från början:

På morgonen åkte vi och badade + åt lunch som vi hade med oss (pastasallad)

Mamma skjutsade mig till stallet efter det...


Stackars lilla Promise är fortfarande halt :( Hoppas hon snart blir bättre

När jag kom till stallet släppte jag ut Gordon och Robert  i hagen ( ca 14).

Under tiden så mockade jag åt Gordon. Tog dom igen vid 14.50

borstade och sadlade Gordon, Lina hade bett mig skritta fram Gordon

så då gjorde jag det åt henne. Det gick jättebra han var väldigt lugn. 

Kollade om jag kunde gå med Promise och det kunde jag göra. 

Då tog jag henne i träns (utan tyglar) med kedjegrimmskaft.

Jag tog även lite kort, men dom visar jag i morgon. (hinner inte ladda upp dom i kväll)

När jag kom in så borstade jag samt jämnade till manen lite (den var sne) 






 

Av Emma - 1 november 2011 19:38

Hej Svejs!


Ledsen att jag inte har hunnit blogga idag. Nu ska jag äta hörs senare





 

Tidigare månad - Senare månad

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards