EmmaMalwa

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Emma - 8 november 2011 21:26

God Natt


Nu är jag så trött så tänkte lägga mig och läsa, sedan sova lite ;) 

Ni får sova så gott <3





 

Av Emma - 8 november 2011 21:03

Hej Svejs!


Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik.

Idag i stallet gjorde jag inget speciellt ovanligt.

En av hästarrna i privatstallet har något konstigt på mulen

endast dom sköter/äger privathästar får vistas i det stallet!

Samt att dom måste tvätta sina händer med sprit och kläderna måste tvättas när dom 

kommer hem. Fick även en tråkig nyhet :( Serie dressyren är framflyttad en vecka.

Justden helgen som jag är och provrider Alice så är det Serie dressyr :( 

Jag såg verkligen fram emot att tävla lite igen ;/

I morgon händer inget speciellt. Ni kan passa på att önska 

vad jag ska visa i morgon! Om det är mina hästsaker

så kommer det dröja... Och då blir det bilder. Så önska på ni ;)




 

Av Emma - 8 november 2011 17:00

Hej Svejs!


Just nu sitter jag på Gordon och skrittar tsm med Linn på Robert ;)

Vi sitter och snackar om lite allt möjligt.

Det var ten liten kort mobilblogg...


Ha det bäst, kram Emmisne

Av Emma - 8 november 2011 11:30

Hej Svejs!


Just nu sitter jag och väntar på att tyskan ska börja...

Jag har ju som sagt tvättat Promises grimma... Har även gjort en till sak.

Om ni vill se så kommentera! Ja tar bilder men ni får kommentera om ni vill se den...

Idag går jag i skolan tills 15.20, efter skolan så ska jag åka till stallet direkt...

Det resulterar i att jag inte kommer hinna blogga förns kl 20 ikväll... 

Kanske kan komma en mobilbloggning från stallet också, beror på om jag har tid.


 

Tidigare månad - Senare månad

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards