EmmaMalwa

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Emma - 10 oktober 2011 20:49

Hej Svejs!


Här kommer dom bilderna som jag lovade er!


             Det är Copyright på dom här bilderna!

Vad tycker ni om dom här bilderna? Vi tog dom bara för att vi ska ha dom till ett media projekt som vi håller på med. Och som sagt ska vi åka till Strömsholm 12:e november, då kommer jag även fotta lite privat och inte bara till vårat projekt. Tänkte lägga upp bilderna här på bloggen och då undrar jag även om ni tycker att jag sak lägga ihop dom til len liten film?? Kommentera vad ni tycker.


Nu ska jag gå och kolla på Svenska Hollywood fruar, eller sak försöka kolla utan att garva ihjäl mig när Gunilla Person kommer :P Behövs nog ha en pinsamhets kudde i närheten! Ni får iaf sova gott så hörs vi i morgon ;)



 

Av Emma - 10 oktober 2011 19:26


 




     



Av Emma - 10 oktober 2011 18:38


Kom på et fel i efterhand... Promise står ju inte på Hamre!! Hon står på Rockis bara så ni vet :P  


 

Av Emma - 10 oktober 2011 18:19

En sjukt fin video på Malwa



 



Kommentera gärna vad ni tycker :D 



 
 

 
 
 

Av Emma - 10 oktober 2011 08:08

God  Morgon!


Har precis sminkat mig men mina 8 flätor får sitta i ett tag till... Idag släpper jag: Bilder från igår och svar till min frågestund ;) Ni kan fortfarande ställa frågor till min frågestund... Ni har till klockan 14 på er, så vill ni fråga ngt gör det innan 14 isf. Idag händer det inte så mycket skolan börjar kl 09.00 vi har bara rät lugna lektioner idag.  Hörs senare 



 

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards