EmmaMalwa

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Emma - 8 oktober 2011 20:41

Hej Svejs! :D 


Nu blir detta ett glatt inlägg :D :D Är såå sjukt nöjd med Malwa idag!!! ♥ Hon var så duktig ♥ ♥ Vi slog stort rekord!! ♥ ♥ Hon höll igång 2 långsidor och en sväng!! ♥ ♥ Och ETT varv UTAN avbrott på stora mittvolten!! ♥ ♥ Sedan Ett varv till fast då vart det ett litet avbrott men hon föll in i galopp av sig själv ♥ ♥ Samma sak på en til mittvolt :D :D Är såå sjukt stolt över henen idag! ♥ ♥ Om ni har sett mig och Malwa så förstår ni hur bra det här är ♥ ♥ Idag har jag inget att vara ledsen för. För jag har bästaste Malwa ♥♥ Älskar henne så sjukt mycket ♥♥ Hon har aldrig gjort det tidigare med mig!



 

Av Emma - 8 oktober 2011 14:57

Hej Svejs!


Glöm inte min frågestund den avslutas i morgon då jag även svarar på frågorna...



 

Av Emma - 8 oktober 2011 08:13

God Morgon!


Detta blir ett kort inlägg... 

Nu ska jag snart äta frukost och åka till stallet. Fick även bilderna och filmerna av Linnea men dom var för små för att lägga in i imovie och fixa :P Hade fixat fint :P Senare ikväll blire av till bästa ponnyn Malwa



 

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards