EmmaMalwa

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Emma - 7 oktober 2011 20:26

Hej Svejs!


Här kommer  en tränsvideo, där jag putsar och visar delarna. Jag är inte bäst på träns bara så ni vet! ;)



   Ursäkta om det är lite retard, men det kan ni väll leva med? Den är väldigt lång,        men pratar om lite annat också



 

...

Av Emma - 7 oktober 2011 19:27

Hej Svejs!


Bara för att jag har såå tråkigt så undrar jag om ni vill se en video där jag putsar ett träns? Vill ni det? Det här är bara för att jag har så sjukt tråkigt! Så om ni vill det kommentera inom 30 min annars gör jag det utan att spela in det. Hörs senare pöss



 

...

Av Emma - 7 oktober 2011 15:27

Hej Svejs!


Har inte så mycket attt skriva om. Kände inte för att åka till stallet idag... Hörs senare 




 

Av Emma - 7 oktober 2011 06:54

Hej Svejs!



Jag har precis sminkat klart mig, snart blir det även frukost. Linnea följde ju med till Malwa och vi cyklade ju hit efter skolan så henne cykel  är kvar här, men hennes mamma skjutsar henne hit så cyklar vi till skolan tsm ;) Jag skriver om hur det gick på Malwa lite senare då kommer nog även bilderna och filmerna, fast jag gör en film med b.la bilder som ni inte har sett och dom här sprillans nya! Nu måste jag plugga och äta frukost, hörs senare



     

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards