EmmaMalwa

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Emma - 9 oktober 2011 22:31

God Kväll!


Idag följde jag ju med Linnea till stallet ;) Vi tog lit ekort till en skoluppgift dom bilderna kommer jag bjuda på i morgon :P Just nu sitter jag här hyfsat nyduschad och har precis flätat håret i 8 småflätor så att i morgon kommer mitt hår vara lockigt. Släpper även svaren till min frågestund i morgon, så vill ni fråga mig ngt mera så gör det NU ni har fram tills i morgon kl 14 på er!! Ni ka n kommentera frågorna på detta inlägg om ni inte hittar frågestunder. Tror att den ska vara på sida 5 eller 6 om jag inte har helt fel. Sov gott



 

Av Emma - 9 oktober 2011 12:35

Hej Svejs!


Det här är sista chansen att fråga saker på frågestunden!! Ni kan kommentera era frågor i det här inlägget, så svarar jag ikväll! Har bara fått två frågor så vill ha fler...



 

VB

Av Emma - 9 oktober 2011 10:36



 
 

Av Emma - 9 oktober 2011 08:09

God Morgon!


Gick nyss upp och ska  kolla lite på datorn nu. Hörs senare

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards