EmmaMalwa

Alla inlägg under maj 2011

Av Emma - 3 maj 2011 20:31

Hej Svejs!

Jag har nyss kommit hem från stallet :) Idag hade Lina inga ridkläder med sig (hon kom från ett möte) då frågade hon om jag ville rida Gordon, då sa jag ju så klart ja :) Han var lite seg som vanligt men annars gick det jättebra.

I morgon kommer Sussie och hämtar mig för då e de dax att åka ut till Malwa, Akira och snart lilla fölet :) Men nu måste jag plugga ni får ha de så bra kraam :)

Av Emma - 2 maj 2011 21:06

Hej Svejs!


Nu har jag nyss kommit hem från ljusparty med en massa goda lukter!! Nu ska jag hoppa ner under mitt varma och mysiga täcke  :)



Kraam och ha de bra <3

Av Emma - 2 maj 2011 10:59

Hej Svejs!


Nu ska vi snart gå och äta lunch  :( Men nu börjar datan så nu måste jag sluta :D Kraam ha de så bra

Av Emma - 1 maj 2011 20:19

Hej Svejs!

Jag tänkte inte åka till stallet och kolla på hoppningen, men jag hade inget att göra hemma så då vart de stallet :D Linn T och Ella kom på prispallen 1:a och 2:a och de var jätteduktiga!! Linn hade Oboj det gick bra och hon fick 51 av 60 möjliga, Ella hade Brandon och hade 48 (tror jag). Grattis till er! Ni som var  med och hoppade  var oxå duktiga!!


Kraam ha de så bra ❤. I morgon blire väll skolan som vanligt fast på kvällen ska vi (Jag och mamma) till Sussie på ljusparty ;D

Av Emma - 1 maj 2011 11:53

Hej Svejs!


Det är forfarande jag Emma som har bloggen jag har bara startat om den p.g.a av att jag gjorde en felaktig inställning på den andra och jag har försökt att ändra men det gick inte. Kraam ha de så bra

Tidigare månad - Senare månad

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards