EmmaMalwa

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Emma - 20 maj 2011 18:52

Hej Svejs!


Nu har jag fått hem mina nya glasögon (Puma). Dem är jättefina och bra!


 

 

 

Av Emma - 20 maj 2011 12:53

Hej Svejs!


Nu är jag hemma från skolan   (vi fick sluta tidigare) Det är tur att våran mentor kan flytta vårat studiepass till Direkt efter matten som slutar 10,40. Det var väll en god lunch idag. (fisk i äggsås och ris el potatis) När mamma och Erik kommer om och ca 2h och 40 min ska vi åka ner på stan och hämta mina glasögon.  som jag har längtat efter dem, det är ett par Puma bågar om jag inte minns helt fel  .  Erik ska "äntligen"  klippa sig fast han hade ett själ till det nu. Han sa att om Casper klipper sig skulle han oxå klippa sig, så igår klippte sig Casper så då skulle Erik oxå klippa sig. Jag själv tycker att det var på tiden  . Nu finns det inte så mycket mer att skriva.


Ni får ha de så bra kram

Tidigare månad - Senare månad

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards