EmmaMalwa

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Emma - 13 maj 2011 20:48

Hej Svejs!


Jag sov hos Linnea i natt, det var därför jag inte hade tid att blogga. Vi hade jätteroligt ute, när vi kom in igen vart vi trötta :D Jag sov hos henne för att det skulle gå snabbare idag, vi hade ju Operation dagsverke. Jag och Linnea hjälpte till på hennes mammas jobb (dagis). Just nu sitter jag och kollar på Talang 2011, fast jag måste nog plugga lite Lätt C:1. Jo förresten jag var en av vinnarna i veckansblogg hos http://juliiaz.bloggplatsen.se, de var roligt :)


I morgon ska jag ju delta i min första dressyrtävling :) Hoppas att det går bra :) Ni får önska mig lycka till :) Ha de bra kram//Emmisen   

Tidigare månad - Senare månad

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards