EmmaMalwa

Alla inlägg under maj 2011

Av Emma - 11 maj 2011 13:57

Hej Svejs!

I går skrittade jag Gordon barbacka i skogen ;D Sedan betade vi liite :D När jag kommer hem efter skolan ska jag äta lite sedan kommer Sussie och hämtar mig så ska vi åka ut till Malwa som nu står i Dingtuna. NU börjar snart nästa lektion här i skolan så nu måste jag sluta skriva, ha de gött kraam <3

Av Emma - 8 maj 2011 20:24

Hej Svejs!

Nu efter vi har vänt hela huset upp-och-ner då vi letade efter mina nycklar i precis hela huset, kollade på alla ställen minst två gånger så gav vi upp!! Så såg jag en grej på vardagsrums bordet, då gick jag in och la den i sin låda då såg jag ngt så tog jag upp de och vad var de?? De var ju mina nycklar såklart! Då vart vi alla så lättade, alla mina nycklar satt ju på knippan! (skåpnyckeln, husnyckeln, stall nycklarna och cykelnycklarna)

Nu ska jag fortsätta att kolla på Tv:n och vara glad över att jag hittade nycklarna ni får ha de så bra och ha koll på era nycklar! Ett tips :D

Av Emma - 7 maj 2011 20:37

Hej Svejs!

Jag red Nogge idag, det gick jättebra. Vi red över lite ”bommar som inte fanns”= vi skulle inte kolla på bommarna, eller hjälpa som t.ex att hålla om lite extra. Nu ska jag fortsätta att kolla på TV, men ni får ha en fortsatt trevlig kväll och en skön söndag :D

Kraam ha de gött

Av Emma - 6 maj 2011 20:31

Hej Svejs!


I skolan så hade vi fyra lektioner och 2 och en halv times lunch ;D Efter skolan vart de ju såklart stallet. I stallet borstade jag Prancer ute vid muren: D Nu sitter jag och kollar på Talang 2011. I morgon ska jag som vanligt rida :) Ni får ha de så bra kraam

Av Emma - 5 maj 2011 21:08

Hej Svejs!

Lite fakta som ni kanske inte visste; Jag har ju bara tävlat hoppning innan då kom jag 1:a och 2:a (Har bara tävlat två ggr hoppning) men nu ska jag för första gången delta i två dressyrtävlingar :/ Det gör mig nervös redan nu även om tävlingarna inte är förns om lite mer än en vecka, jag ska rida lätt C:1. Ska bli roligt ;) har ni tur så kanske mamma eller ngn kan ta lite bilder el kanske t.o.m en film då kommer dem el den upp här på bloggen ;) Önska mig lycka till och att jag komemr ihåg programmet.

Nu ska jag läsa lite för jag e verkligen pigg fast kolan är vad den är. Ni får sova gott och ha en fortsatt bra vecka. 

Av Emma - 5 maj 2011 08:08

Hej Svejs!

NI sitter jag och väntar på att Mathias ska komma så vi kan börja med matten. Jag kommer nog lägga upp smileys och kanske några bra låtar.


Ni får ha de bra kraam
                                          //Emmisen

Av Emma - 4 maj 2011 15:17

Hej Svejs!


Jag skulle bli jätteglad om ni ville följa min blogg via blogglovin :) Nu ska jag plugga lite innan det blir stallet :) Ha de gött kraam

Av Emma - 4 maj 2011 10:01

Hej Svejs!

Nu sitter jag och väntar på att No:n ska börja, så då passar jag på att blogga lite fasten jag borde plugga :) Men jag ska snart sätta mig och plugga :) Ja finns det ngt mer att berätta? Nej tror inte det :( Eller jo Jag ska rida Malwa senare :)

Här har ni hjärtan som ni kopierar in det där ni vill ha det;





Ni får ha de så bra kraam

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards