EmmaMalwa

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Emma - 25 augusti 2011 15:58

Hej Svejs!


Jag har redan hunnit byta till ridkläder ås det blir inge frisyr bild eller kläd bild... :( Men just nu sitter jag bara och chillar sen är det dags att åka till Malwa och Eiti <3

I dag ska vi rida lite dressyr :) SKriver hur det går när jag vet hur det har gått :P om jag sätter mig vid datorn när jag kommer hem, annars blir det i morgon...


 


Ha det bäst, kram//Emmisen

Av Emma - 25 augusti 2011 06:57

Hej Svejs!


I dag ska vi ta klassfoto... Kmr troligen visa mina kläder och frisyr idag...  Efter det ska vi åka ut till bästa Gotlands russet <3 Idag lät det som att vi skulle köra lite dressyr :) Så jag skriver väll mer om hur det gick osv ikväll. Just nu sitter jag bara och chillar lite i sängen ;)


I helgen är det Västerås höstmarknad som jag och några kompisar tänkte gå på :) Vi kommer nog att flumma lite för så blire nästan alltid :) Roligt kommer vi ha iaf ;) Hoppas verkligen att dom har häst prylar nu oxå :P Skulle vilja kolla på ett par ridvantar :)


Ni får ha det bäst, kram// Emmisen

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards