EmmaMalwa

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Hej

Av Emma - 8 augusti 2011 22:36

Hej Svejs!


Nu har jag precis kommit hem från en helt underbar kväll med Malwa


Ni får ha det bäst, kram

Av Emma - 8 augusti 2011 07:29

Hej Svejs!

Nu är jag hemma i någon el några dagar, sedan blire stugan igen :) Fast då blir bara med pappa och brorsan :/ Men det blir nog roligt de oxå :))



sen efter frukosten ska jag dra hem till Linnéa så ska vi ha jätteroligt oh vi kommer nog säkert att flumma oss lite :)

Idag så ska jag och Sussie ut till hästarna :) :) Idag ska hon även fota mig :) :) Så det blir till att göra Malwisen fin :) Men de blir nog inte så svårt för hon är ju redan så fin :)


Vad ska ni göra idag?


Ni får ha det bäst, kram

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards