EmmaMalwa

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Emma - 24 augusti 2011 15:53

Hej Svejs!


Nu e vi hemma från Löga... Vi var ju där med skolan och hade uppsimning och det gick bra... Sedan hade vi ungefär en timme fritt då var dom flesta ute och åkte vattenrutschbana, fast det var kallt när man gick upp men när man åkte vart man genast så mycket varmare :D Nu sitter jag bara och chillar ska åka till stallet och ställa av min stora utelåda ;) Annars händer det inte så mycket mer. Sitter och kola på små saker som jag kanske köper om jag får ngt när jag fyller (även om det är 4:e oktober...)


Ha det bäst, kram // Emmisen

❤❤Om mig❤❤


Hej!
Jag heter Emma och är 13 år. Jag bloggar om min vardag och stallet och så ibland ca sådär en gång i veckan gör jag videoinlägg. Ska försöka bjuda på mera bilder på min blogg... Lämna gärna kommentarer och frågor ;) Fast dumma kommentarer eller frågo

❤❤Sök i bloggen❤❤

❤❤Följ via ❤❤

bloglovin

❤❤Veckoschema❤❤

Måndag: Läxor

Tisdag: Stallet, läxor

Onsdag: ledig, ev läxor

Torsdag: Stallet

Fredag: Stallet

Lördag: Stallet

Söndag: ev stall och ev läxor

❤Kalender❤

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

❤❤Besökare❤❤

❤❤Arkiv❤❤

❤Tidigare år❤

❤❤

❤❤Icon❤❤

❤❤Fråga mig❤❤

32 besvarade frågor

❤❤Gästbok❤❤

❤❤Kategorier❤❤

Elegant Rose - Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards